| www.Flat6.dk :: Forums :: Ture & træf :: Diverse træf |
|
<< Forrige indlæg | Næste indlæg >> |
| Festlig åbningsdag i Jesperhus Blomsterpark d. 13. maj | ||
| Gå til side >> | |
|
Bestyrer: LOK, Killroy, JDamm
|
| Ophavsmand | Indlæg | ||
| 2COOL4U |
| ||
| Gæst | Fandt lige denne på vwnettet ... Kære Veteran-/ Klassisk bilklub. Vi har hermed fornøjelsen at invitere jer til en festlig åbningsdag i Jesperhus Blomsterpark d. 13. maj og dette ganske gratis. Vi håber i tager godt mod invitationen og vil være med til at formidle den ud til alle jeres medlemmer. Dette kan bl.a. gøres ved at sætte invitationen på jeres hjemmeside. Vi ønsker at få så mange som muligt med til at vise deres flotte biler i parken og i er derfor meget velkomne til at videresende denne mail til alle de klubber i kender, som har samme interesse som jer, da vi helt sikkert ikke er nået ud til alle potentielle. Vi glæder os meget til høre jer. Eventyrlige hilsner Best regards / Mit freundlichen Grüssen Jesperhus Karin Nielsen __________________ Informationen Jesperhus Resort, Legindvej 30, DK 7900 Nykøbing Mors Telefon: +45 96701400 Fax: +45 96701417 E-mail: -email- -|LINK|- | ||
| Tilbage til toppen | | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1415 | Super Jan Det er hermed noteret i flat6 kalenderen MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2650 | Det gad jeg virkelig godt, der er så mange fede cruiser veje på Mors. Men det er da en rådden dag, en torsdag? Jeg mener da ikke der ligger en fridag der, gør der? mvh JDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1415 | Er det ikke 'Kristus flyver til himmels dag' MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2650 | LOK skrev ... Er det ikke 'Kristus flyver til himmels dag' Lars din gamle hedning, det er sgu da rigtigt. Jeg har snakket med Jesperhus i dag og vi får selvfølgelig alle i bilen gratis adgang til parken, samt forlystelserne. Jeg får nærmere oplysninger. mvh JDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2650 | Lidt flere informationer: Kr. himmelfartsdag torsdag 13. maj 2010 kl. 1000 åbner Jesperhus Blomsterpark Vi ønsker at åbne Jesperhus Blomsterpark med hundredvis af flotte veteran-/klassiske biler fra før 1975, der vil stå i udstilling i de smukkeste omgivelser, mens I nyder en dejlig dag med Pirat- og legeland, Zoo, 4D-biograf og meget mere. Det er GRATIS for én veteran-/klassisk bil inkl. 4 personer. Er I flere personer i bilen, koster det kr. 120,- pr. person (normalpris kr. 175,-) Mødetidspunkt for bilerne er mellem kl. 10 og 12. Husk at tilmelde jer med klubnavn og antal køretøjer til -email-, att.: Karin - senest 1. maj 2010. Få evt. mere information på tlf. 9670 1400. Vi har flere forskellige spisesteder i Parken, men I kan også medbringe egen madkurv. Kender I til andre naboklubber, familie eller venner, der deler samme bil-interesse, så giv endelig denne invitation videre til dem. Ønsker I at bo på Jesperhus Feriecenter hele Kr. himmelfartsferien, giver vi 500 kr. i rabat på opholdet. Kontakt Karin på mail eller tlf. 96701400 og hør mere. Vi glæder os til at se jer! -|LINK|- 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2650 | jeg har snakket med Jesperhus. I skal ikke lægge for meget i det med biler fra før 1975. Alle fede biler er velkomne uanset årg. mvh JDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| BAGER |
| ||
![]() Registeret medlem #8 Oprettet: fre maj 09 2008, 18:23Indlæg: 114 | Er det rigtigt at parken er opkaldt efter Dig JESPER he he... ? TARGA | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2650 | BAGER skrev ... Er det rigtigt at parken er opkaldt efter Dig JESPER he he... ? Ha Bager dig gamle røver. Jo det er rigtigt nok mvh JesperHUS 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| cdschou |
| ||
![]() Registeret medlem #171 Oprettet: man mar 09 2009, 14:14Sted: Århus Indlæg: 330 | BAGER skrev ... Er det rigtigt at parken er opkaldt efter Dig JESPER he he... ? Hehe.. Det lyder nu ellers som et ganske fint arrangement, det vil jeg da gerne deltage i Så er det bare med at få det til at passe i kalenderen. Mvh Christoffer 1977 930 hvid - 329hk 412nm | ||
| Tilbage til toppen |
| ||
| Nes Bozz |
| ||
![]() Registeret medlem #197 Oprettet: man apr 20 2009, 19:44Indlæg: 91 | Jeg har tilmeldt mig. Center motor, det er sagen. (Porsche 914 \'72) | ||
| Tilbage til toppen |
| ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2650 | Fedt Martin, jeg kommer også Lad os lige snakkes sammen, så vi kan holde ved siden af hinanden.mvh JDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| Nes Bozz |
| ||
![]() Registeret medlem #197 Oprettet: man apr 20 2009, 19:44Indlæg: 91 | Hej Jeg tror det kommer automatisk, når man nævner at man er "medlem" af flat6.dk. Men ellers må vi lige snakke sammen på dagen, da jeg kører der op fra Lemvig. Center motor, det er sagen. (Porsche 914 \'72) | ||
| Tilbage til toppen |
| ||
| 2COOL4U |
| ||
| Gæst | Jeg er helt klart med (under de normale forudsætninger). Er der stemning for, at vi kører derop i samlet flok? Så kommer det vel også helt af sig selv, at vi kommer til at holde ved siden af hinanden. Mon ikke de bare fylder op efterhånden som der kommer biler... /Jan | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1415 | Vi skal bare være der i god tid Syntes også vi skal køre derop i samlet flok. Sidste gang holdte Holberg pladsen for os, mon ikke vi kan overtale ham til det den her gang også MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| Gå til side >> | |