| www.Flat6.dk :: Forums :: Teknisk Porsche forum :: Teknik sniksnak omkring din Porsche |
|
<< Forrige indlæg | Næste indlæg >> |
| Restaurering af Fuchs i UK | ||
| Gå til side >> | |
|
Bestyrer: LOK, Killroy, JDamm
|
| Ophavsmand | Indlæg | ||
| Peter H |
| ||
![]() Registeret medlem #71 Oprettet: søn jul 06 2008, 12:50Indlæg: 483 | Hvis man skal have shinet sine Fuchs fælge op, skal de eftersigende en tur omkring UK. Men hvem er det lige der kan klare opgaven? Email, hjemmeside? Ulrich du ved det! | ||
| Tilbage til toppen | | ||
| michael01 |
| ||
![]() Registeret medlem #83 Oprettet: lør aug 09 2008, 16:52Sted: Hjørring Indlæg: 86 | Her: -|LINK|- Ved flere har brugt ham. Jeg fik mine spjældhuse renoveret hos ham. God service og godt håndværk. [ Redigeret fre sep 25 2009, 15:27 ] Mvh Michael 911E, 1969, Blut orange Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce, 1967, Alfa Rosso 501 Ariel Red Hunter, 1952, Maroon | ||
| Peter H |
| ||
![]() Registeret medlem #71 Oprettet: søn jul 06 2008, 12:50Indlæg: 483 | Super! Tak | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2639 | I Danmark vil jeg helt klart anbefale LM opretning. De holder til i Silkeborg, du kunne jo køre forbi. Jeg har set noget af deres arbejde, det er virkelig lækkert. -|LINK|- mvh JDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| docdav |
| ||
![]() Registeret medlem #122 Oprettet: tir nov 11 2008, 21:14Indlæg: 48 | Fik lavet en kæmpe bule i min fælg fra da jeg kørte på en brosten hos LM opretning. Han malede også fælgen og den ser fuldstændig ny ud nu. Nu også med original Italiensk espressomaskine og kaffekværn | ||
| Ulrich |
| ||
![]() Registeret medlem #221 Oprettet: lør maj 30 2009, 20:16Sted: Midtjylland Indlæg: 114 | Peter det kan godt være at vi lige skal forbi LM for at se hvad han kan, inden vi lige gør noget i England. ( jeg har set hvad de kan i England & det er super) LM er jo lige om hjørnet og hvis hans priser og kvalitet er som i England kan han lige så godt få opgeven og så kan vi også spare transporten til England og hvis der efterfølgende kommer en skade på en fælg er det også lidt nemmere at køre til LM for at få reppet den så den ligner de ander. Vi kunne lige tales ved om vi skulle tage der ud sammen for at se på sagerne. Ulrich 911 Targa, 71 | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2639 | Vi kunne lave en tur derud. Jeg ville også gerne se hans værksted. mvh JDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| Peter H |
| ||
![]() Registeret medlem #71 Oprettet: søn jul 06 2008, 12:50Indlæg: 483 | Ja, han er en flink og ikke mindst dygtig mand. Han kan også polere dem så man kan spejle sig i dem, men så mangler der maling og vigtigst eloxeringen. Det kan han ikke klare.................har jeg ladet mig fortælle. Men jo, jeg er klar på en tur forbi LM Opretning. Jeg sender ham lige en email for at høre om han kan det samme som i UK. | ||
| docdav |
| ||
![]() Registeret medlem #122 Oprettet: tir nov 11 2008, 21:14Indlæg: 48 | Maling klarer han uden problemer. Han monterer og afbalancerer også og han er meeeeeeget grundig. -|LINK|- Nu også med original Italiensk espressomaskine og kaffekværn | ||
| Peter H |
| ||
![]() Registeret medlem #71 Oprettet: søn jul 06 2008, 12:50Indlæg: 483 | Så har jeg fået email svar fra LM. Han kan også stå for opmaling og eloxering, så vi må en tur forbi ham! Hvem skal med forbi med fælge og hvem skal bare med forbi for at køre en tur? | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2639 | Peter H skrev ... Så har jeg fået email svar fra LM. Han kan også stå for opmaling og eloxering, så vi må en tur forbi ham! Hvem skal med forbi med fælge og hvem skal bare med forbi for at køre en tur? JDamm = bare forbi en tur, meeeeeeen måske også med fælge 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| Phrøen |
| ||
![]() Registeret medlem #26 Oprettet: lør maj 10 2008, 19:08Sted: Asferg v Randers Indlæg: 129 | Hvis nogen er interesseret sender jeg mine til UK. Så kan vi spare på transporten og være sikker på det rigtige resultat. Har været ved LM - og der skal mine fælge IKKE ud.........Jeg sender mine i næste uge hvis nogen vil ha dem med. Fjernelse af ridser, lakering efter ønske i centeret og den korrekte eloxering af fælgkanten for £175 pr fælg. Mvh René | ||
| Tilbage til toppen |
| ||
| Ulrich |
| ||
![]() Registeret medlem #221 Oprettet: lør maj 30 2009, 20:16Sted: Midtjylland Indlæg: 114 | Jeg er klar til en tur til LM, så vi skal lige have sat en dato & kl. Men René kan du uddybe nærmere hvorfor det blev Uk i stedet for LM. Ulrich 911 Targa, 71 | ||
| Phrøen |
| ||
![]() Registeret medlem #26 Oprettet: lør maj 10 2008, 19:08Sted: Asferg v Randers Indlæg: 129 | Jeg havde en snak med ham engang jeg kørte derud - og jeg har ikke tillid til ham eller hans arbejde. | ||
| Tilbage til toppen |
| ||
| Peter H |
| ||
![]() Registeret medlem #71 Oprettet: søn jul 06 2008, 12:50Indlæg: 483 | Prisen er åbenbart gået i vejret. Sidst jeg læste om det var prisen £137. | ||
| Gå til side >> | |