| www.Flat6.dk :: Forums :: Ture & træf :: Diverse træf |
|
<< Forrige indlæg | Næste indlæg >> |
| Store Bildag lørdag den 16. maj 2009 i Horsens | ||
| Gå til side >> | |
|
Bestyrer: LOK, Killroy, JDamm
|
| Ophavsmand | Indlæg | ||
| Holberg |
| ||
![]() Registeret medlem #84 Oprettet: lør aug 09 2008, 17:46Indlæg: 43 | En årlig tilbagevendende begivenhed i City Horsens er Store bildag på Søndergade. Sidste år deltog jeg og stod sammen med ca 15 entusiaster og viste biler frem. Det var en hyggelig dag og cityforeningen var vært ved lidt at spise og drikke. Så måtte der være stemning for at deltage i arrangementet vil jeg gerne stå for koordinationen med arrangøren, således at vi får en god eksponering. Vi er på min hjemmebane og jeg lægger gerne en rute til en efterfølgende køretur i området. se vedhæftede [ Redigeret tor maj 14 2009, 07:01 ] PH | ||
| Tilbage til toppen | | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1415 | Hej Holberg Det lyder som en kanon god ide Jeg har sat den ind under 'Kalender' Jeg er klar MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2650 | Osse her klar som en.................som en.......som en, ørn?mvh JDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1415 | Nu når det er dig er vi så ikke mere ovre i en øhh ja nu kan jeg ikke huske navnet på den Men det er en stor hvid fugl JDamm skrev ... Osse her klar som en.................som en.......som en, ørn?mvh JDamm MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| redcap |
| ||
![]() Registeret medlem #14 Oprettet: fre maj 09 2008, 21:00Indlæg: 219 | lige meget om lok tænker på en måge eller en gase, syntes jeg ikke det er så pænt sagt. iwan.83sccab | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1415 | SVANE Iwan redcap skrev ... lige meget om lok tænker på en måge eller en gase, syntes jeg ikke det er så pænt sagt. MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2650 | Tak venner, jeg elsker også jer.................. mvh JDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| BAGER |
| ||
![]() Registeret medlem #8 Oprettet: fre maj 09 2008, 18:23Indlæg: 114 | tar du skægget af inden sæsonen Damm eller kører Du bare bagest? mvh Bager. TARGA | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2650 | Jeg skal nok barbere skægget af inden, det lover jeg. mvh JDamm BAGER skrev ... tar du skægget af inden sæsonen Damm eller kører Du bare bagest? mvh Bager. 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| Brian911s |
| ||
![]() Registeret medlem #19 Oprettet: lør maj 10 2008, 07:45Sted: Østjylland Indlæg: 376 | Øv, Jeg har lige meldt mig som chaufør til en bustur den dag, ville ellers meget gerne. Jeg prøver lige at finde en løsning på denne opgave. MVH Brian I'll do it my way | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2650 | Ja vi kører ingen steder uden Martinien 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| Peter H |
| ||
![]() Registeret medlem #71 Oprettet: søn jul 06 2008, 12:50Indlæg: 483 | Jeg skal nok ofre mig og lade min egen stå derhjemme, hvis du ikke kan komme Brian men meget gerne vil have at din bil deltager | ||
| sumsar |
| ||
![]() Registeret medlem #78 Oprettet: ons jul 23 2008, 06:30Indlæg: 238 | Glem det, Peter. Vi skal have de sæder og det Momorat med uanset om resten af din 12´er er der...;-) Rasmus ´67 911 coupé | ||
| Peter H |
| ||
![]() Registeret medlem #71 Oprettet: søn jul 06 2008, 12:50Indlæg: 483 | Okay, så må jeg jo hellere komme i min egen. Beklager Brian. Jeg har forøvrigt fået rattet i og det passer heldigvis det monteringssæt jeg har købt. Så nu skal jeg som sagt blot have slidt godt på det, så det ikke ser så nyt ud!! | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2650 | Peter H skrev ... Okay, så må jeg jo hellere komme i min egen. Beklager Brian. Jeg har forøvrigt fået rattet i og det passer heldigvis det monteringssæt jeg har købt. Så nu skal jeg som sagt blot have slidt godt på det, så det ikke ser så nyt ud!! En korn 60 sandpapir, og lidt knofedt, ville hjælpe på rattets udsene mvh JDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| Gå til side >> | |