| www.Flat6.dk :: Forums :: Teknisk Porsche forum :: Projekter på Porschen |
|
<< Forrige indlæg | Næste indlæg >> |
| Violetta med gummiarm | ||
| Gå til side >> | |
|
Bestyrer: LOK, Killroy, JDamm
|
| Ophavsmand | Indlæg | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1414 | Havde min kære gamle Violetta på rullefeldt for lige at tjekke status. inden motoren skal ud og renoveres. Gættede på 155-160 Hk Men må sige at jeg skød over målet 141 flade heste (Fra ny 175 hk)Dette starter en renoverings tråd af min kære motor. Jeg har været i syv sind om jeg skulle renovere eller købe en anden (nyere) Men tror at jeg har endelig bestemt mig. Jeg vil ombygge min 2,7 s til rs spec. Renovere, opdatere med respekt. for motoren Skal nok holde jer opdateret med billeder her i gennem vinteren, da jeg selv vil gøre det. Nu skal jeg bare lige grave en 20-30 000 klik op til renoveringen CORE_LAN17 [ Redigeret fre okt 31 2008, 19:40 ] MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| Tilbage til toppen | | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2639 | Ja det er jo selvfølgelig træls Lars, men du havde jo bestemt, at du ville renovere. Men det er egentlig ret interessant, at der kan gå så mange hk tabt i en slidt motor, så slidt syntes jeg da heller ikke din er? Skal du låne mine fede trible Weber fra en S'er? mvh JDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1414 | Ja det var lidt sjovt, jeg håbede ikke på at den havde alt for mange, for så ville der jo ikke være den store forskel her til sommer Men havde sq regnet med lidt flere hypper 141 hk Og nej det var ikke på baghjulet MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1414 | Ja det ville være kanon Jesper hvis jeg kan låne dem. JDamm skrev ... Ja det er jo selvfølgelig træls Lars, men du havde jo bestemt, at du ville renovere. Men det er egentlig ret interessant, at der kan gå så mange hk tabt i en slidt motor, så slidt syntes jeg da heller ikke din er? Skal du låne mine fede trible Weber fra en S'er? mvh JDamm MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2639 | Selvfølgelig kan du det, jeg har da så tit lånt din kone mvhJDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1414 | Fandeme bare i orden Jesper P.S. Det var ikke min kone, det var min mormor, og sku forresten hilse fra hende [ Redigeret fre okt 31 2008, 20:36 ] MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2639 | LOK skrev ... Fandeme bare i orden Jesper P.S. Det var ikke min kone, det var min mormor, og sku forresten hilse fra hende DOOOOH CORE_LAN17 mvh JDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1414 | Ja det er jo hverken første eller sidste gang jeg skifter mening I stedet for at renovere min 2,7 motor har jeg i stedet købt en 3,0 fra Sverige Planen var at lave et hurtigt service eftersyn og så tage næste sommer med den som den var. Men under demonteringen konstaterede jeg at den havde en knækket støttestang på cylinder 3 Så nu er jeg nødt til at kikke lidt på den Se billeder Skal nok komme med mere data og billeder efterhånden som projektet skrider frem CORE_LAN17 CORE_LAN17 CORE_LAN17 MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2639 | Ser fandme spændende ud Lars. Jeg regner med, at du råber hvis du mangler en hånd? mvh JDamm 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| Peter H |
| ||
![]() Registeret medlem #71 Oprettet: søn jul 06 2008, 12:50Indlæg: 483 | Jeg er også klar på at kigge forbi for at se dyret. Så fylder vi cylindrene op med juleøl for at måle om det nu også er en 3 liters [ Redigeret fre nov 21 2008, 19:22 ] | ||
| søren.911 |
| ||
![]() Registeret medlem #109 Oprettet: tir okt 14 2008, 19:11Indlæg: 616 | Bliver spændende at følge med i..:-) Synes ikke man ser mange motorer til salg på nettet, eller er det mig der ikke har set de rette steder..?? Ikke fordi, jeg har planer om at skifter, bare mere af nysgerrighed.. Porsche 911 cab. Hvis englene sang på tysk, ville det lyde som en Porsche | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1414 | Håber da i kikker ned og 'kloger' med Vi kunne da lave en lille Jule tam tam nede ved mig Så dækker jeg op i garagen Hvad siger i ! er der stemning for det P.S. Fandt min motor på Blocket Der er en del dimser til Porsche til fornuftige priser -|LINK|- [ Redigeret fre nov 21 2008, 21:43 ] MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| JDamm |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #4 Oprettet: tor maj 08 2008, 19:26Sted: Østjylland Indlæg: 2639 | Yes julehygge ved LOK er jeg med på. Jeg bager gerne boller og tager et pund smør med. Jeg ved godt boller ikke specielt hører julen til, men det er sgu det eneste jeg kan lave mvh JDamm LOK skrev ... Håber da i kikker ned og 'kloger' med Vi kunne da lave en lille Jule tam tam nede ved mig Så dækker jeg op i garagen Hvad siger i ! er der stemning for det P.S. Fandt min motor på Blocket Der er en del dimser til Porsche til fornuftige priser -|LINK|- 1969 911T "The White Lady" 1976 930 "The Phantom" aka The Beauty and the Beast PFFP | ||
| BAGER |
| ||
![]() Registeret medlem #8 Oprettet: fre maj 09 2008, 18:23Indlæg: 114 | JEG ER ALTID KLAR TIL TAM TAM. TAG DU BARE BOLLER MED DAMM, KAN ALTID BRUGE NOGLE TIL AT KLODSE ;TØSEN; OP MED! MVH BAGER. TARGA | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1414 | Lydder sq godt MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| Gå til side >> | |