| www.Flat6.dk :: Forums :: Køb og salg :: Forhandler tilbud mm. |
|
<< Forrige indlæg | Næste indlæg >> |
| GPS Tracker til de Tyske Anderumper | ||
| Gå til side << | |
|
Bestyrer: LOK, Killroy, JDamm
|
| Ophavsmand | Indlæg | ||
| LOK |
| ||
![]() ![]() Registeret medlem #1 Oprettet: ons maj 07 2008, 14:35Sted: Silkeborg Indlæg: 1415 | Så er der mere forklaring vedr. EPS2 Skal vi evt lave en samlet bestilling? Jeg regner med at jeg skal have EPS1 Nicolaj skriver: Hej Lars Tak for kaffe m.m Lovede at vende tilbage med info om EPS2... EPS2 adskiller sig markant fra alle andre GPS trackere ved at den: a) udelukkende bruger sine interne batterier og derfor ikke tapper strøm fra bilens batteri b) er lidt større c) er lidt dyrere d) normalt sover og ikke er til at kontakte e) har laaaaaang batterilevetid Vedr a) Dette kan være vigtigt hvis bilen holder stille i længere tid da EPS1 (og de fleste andre trackere) tapper et bilbatteri i løbet af ca. 1 måned. Vedr d) Der er kun 2 ting der får EPS2 til at vågne: faste intervaller (f.eks. 2 gange i døgnet) og bevægelse. Dette betyder ikke noget sporingsmæssigt da bilen jo vil være i bevægelse mens den flytter sig men det betyder at du ikke nødvendigvis får svar på dine SMS'er med det samme. Vedr e) EPS2 bruger 3 stk AA (penligt) alkaline batterier og er derfor billig i drift. EPS2 er udviklet til brug i ting der normalt ikke flytter sig meget eller som ikke har muligehd for at strømforsune en tracler. For at illustrere dette er her nogle eksempler: - veteranbiler - mototcykler / ATV'er - campingvogne - trailere / containere - værdiforsendelser - både - barnevogne etc. EPS2 kan også spores gratis med live tracking via -|LINK|- EPS2 koster 2995,- men fordi jeg fik så god kaffe hos dig er prisen til andreumperne 1995,-. EPS2 er dog p.t. udsolgt og vi knokler for at få produktionen op at køre igen. Jeg tror vi skal regne med at de ikke kan levere før i begyndelsen af august men bestil hellere nu for at være sikker for de sælger faktisk rigtig godt. God sommer mvh Nicolaj MVH Lars Einstein er væk, Marx er død, Men jeg har det fint P.S. Et par små hint *Hvis i vil indsætte smileys i jeres indlæg så tryk på smileys knappen under chat. boksen ovre til højre og indsæt *Hvis i oploader billeder så lav den i 800*600 eller mindre så passer de perfekt til hjemmesiden | ||
| Tilbage til toppen | | ||
| 2COOL4U. |
| ||
![]() Registeret medlem #356 Oprettet: man mar 15 2010, 10:18Sted: Århus Indlæg: 337 | Så er der monteret et stk. EPS1 i 911'eren. Med det geniale mobilnummer XXXXX911 Trackeren er i øvrigt et krav fra Veteranforsikring Danmark i alle Porscher til en værdi over 200.000 kr. /Jan 1975 Porsche 911 2,7 Hvis du ikke kan ordne det med Gaffa-tape, har du ikke brugt nok!! | ||
| søren.911 |
| ||
![]() Registeret medlem #109 Oprettet: tir okt 14 2008, 19:11Indlæg: 617 | Lars, ved du hvornår den EPS2 fås igen og kan bestilles til 1995,- ?? Porsche 911 cab. Hvis englene sang på tysk, ville det lyde som en Porsche | ||
| targa77 |
| ||
![]() Registeret medlem #399 Oprettet: søn maj 02 2010, 15:30Indlæg: 40 | hej Jeg har snart nogle til salg igen, prisen bliver ca 1550 kr.. | ||
| søren.911 |
| ||
![]() Registeret medlem #109 Oprettet: tir okt 14 2008, 19:11Indlæg: 617 | targa77 skrev ... hej Jeg har snart nogle til salg igen, prisen bliver ca 1550 kr.. Har du mere info på dem? Porsche 911 cab. Hvis englene sang på tysk, ville det lyde som en Porsche | ||
| targa77 |
| ||
![]() Registeret medlem #399 Oprettet: søn maj 02 2010, 15:30Indlæg: 40 | ja det kommer snarest... | ||
| Gå til side << | |